سرهنگ رضا همتی زاده عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون تردد خودروهای زائران حسینی در جاده ایلام - مهران با سهولت در حال انجام است و ترافیک کاملا روان و تردد خودروها بدون مشکل انجام می شود.
وی به ممنوع بودن تردد خودروهای سنگین از امروز 10 آبان ماه در جاده ایلام - مهران اشاره کرد و افزود: این ممنوعیت تردد شامل خودروهای حامل مواد غذایی و کمک های اهدای مردم به موکب های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین در کشور عراق و مرز مهران و همچنین تانکرهای حامل سوخت نمی شود.
رئیس پلیس راه ایلام از کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: به علت یکنواخت نبودن در برخی مسیر های مختلف محور ایلام - مهران می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
همتی زاده خستگی و خواب آلودگی را علت اصلی تصادفات دانست و یادآور شد: بخش عمده حوادث سال گذشته به خواب آلودگی مربوط بود
، لذا زائران در طول مسیر حرکت و در توقف ها عجله و شتاب نکنند و استراحت های مناسب در طول راه داشته باشند.
وی گفت: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان باشیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
به گزارش ایرنا، از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 730 هزار زائر از مرزهای سه گانه مشخص شده وارد عراق شده اند که نزدیک به 400 هزار نفر این افراد از مرز مهران تردد کرده اند.
مرز بین المللی مهران را یکی از امن‌ترین و مهم‌ترین مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین حسینی است که روزانه بیش از 6 هزار زوار و در ایام اربعین بیش از 2 میلیون نفر از طریق این مرز به عتبات عالیات تردد دارند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032//6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.