جانشین انتظامی ایلام با بیان اینکه ملاک خروج از پایانه مرزی مهران گذرنامه و روادید معتبر است گفت: یگان جمع‌آوری زائران غیر مجاز در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن کاظمی که در برنامه تلویزیونی"با زائران عشق" سیمای مرکز ایلام حضور یافته بود، اظهار داشت: افرادی که ویزا و گذرنامه معتبر ندارند به مرز مراجعه نکنند چراکه پلیس از خروج آنها جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: ما برای کنترل زائران غیر مجاز چند لایه کنترلی در شهر ایلام تشکیل داده‌ایم و از ابتدای پل زائر تا پایانه مرزی مهران نیز  ۵ گیت طراحی که از ورود زائران فاقد مدارک قانونی جلوگیری می‌کند.

جانشین انتظامی استان ایلام به استقرار ۱۲۰ دستگاه دوربین در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: این دوربین‌ها در طول مسیر، حرکات و تخلفات رانندگان را ثبت و برای تخلف آنها جریمه صادر می‌کند.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده به‌ازای هر نوع ترافیک روان، نیمه سنگین و سنگین اقدامات لازم برای سهولت سفر زائران اربعین حسینی(ع)در محورهای مواصلاتی استان اندیشیده شده است.

سرهنگ کاظمی با اشاره به سازماندهی ۳۷ تیم نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان تا پایانه مرزی مهران خاطرنشان کرد: ۴۷ ایستگاه موقت پلیس نیز با امکانات و نیروی مناسب راه‌اندازی و آماده خدمات‌رسانی به زائران اباعبد..الحسین(ع) است. تعداد ۵۰ گشت موتوری و ۱۰ دسته ویژه برخورد با حوادث احتمالی در استان راه اندازی و بکار گیری شده اند.

جانشین انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۰۰ پارکینگ با ظرفیت پارک یکصد هزار خودرو در پایانه مرزی مهران طراحی که بین آن ها از لحاظ قیمت و کیفیت تفاوتی وجود ندارد.

وی بیان داشت: زائران عزیز پس از اخذ گذرنامه و روادید معتبر بر اساس تقسیم بندی‌های انجام شده به مرزهای مربوطه مراجعه و استان‌هایی که در روادید آنها مرز مهران ذکر شده قبل از ورودی شهر، خودروی خود را در پارکینگ‌های مشخص شده پارک کنند. 

سرهنگ کاظمی در پایان گفت: زائران عزیز بدون گذرنامه و روادید معتبر به پایانه مرزی مهران مراجعه نکنند و در طول مسیر از عجله و شتاب‌زدگی خودداری و در صورت احساس خستگی در توقفگاه‌های پیش بینی شده استراحت و بعد از آن ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.