به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از این قهرمان ارزنده کشور روز سه شنبه با حضور تعدادی از چهره های ورزشی استان و مردم ،مسئولان سپاه استان، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، رییس هیات پرورش اندام استان و در فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد و با اهدا دسته گل از این ورزشکار تقدیر شد.
رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه جهان در روزهای 30 و 31 شهریورماه با حضور رئیس فدراسیون جهانی (AWPC) و نمایندگان وادا (WADA) و ورزشکاران سراسر جهان در کشور چک برگزار شد که مجتبی ملکی عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
قهرمان شایسته و نام آشنای ایلامی در این ایین به خبرنگار ایرنا گفت:مدال طلای را به شهیدان مدافع حرم تقدیم می کنم، چرا که شهیدان غیرتمند مدافع حرم قهرمانان واقعی هستند که با نثار جان خود در راه مبارزه با تکفیر گام بر می دارند.
مجتبی ملکی یاد اوری کرد: این رقابت ها با حضور 42 کشور و 926 ورزشکار از کشورهای مختلف چون امریکا، روسیه، اوکراین و کشورهای حوزه اسکاندیناوی در کشور جمهوری چک برگزار شد.
مجتبی ملکی ادامه داد: رقابت های جهانی همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند.
وی با اشاره به این که در طول 20 زحمات بسیاری کشیدم و فشارهای سنگینی را تحمل کردم، افزود: برای رسیدن به این عنوان تلاش بسیاری کردم و از خیلی چیزها گذشتم اما امروز بسیار خوشحالم که توانستم حاصل ماه ها تلاشم را با قهرمانی در جهان ببینم.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.