به گزارش ایرنا، ضیاء رضایی روز دوشنبه در آیین تجلیل از مددجویان سادات این نهاد افزود: این مددجویان در قالب 2 هزار و 100 نفر از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند.
وی ادامه داد: اگرچه تمامی خدمات به مددجویان سادات ارائه می شود ولی این افراد در اولویت دریافت خدمات در زمینه های مختلف جهیزیه و خدمات حمایتی قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام ارایه خدمات فرهنگی به مددجویان را از اولویت های این نهاد به جامعه هدف عنوان کرد و افزود: توانمندسازی مددجویان در زمینه فرهنگی در سال های اخیر مورد توجه جدی این نهاد قرار گرفته است.
رضایی یادآور شد: این نهاد علاوه بر خدمات فرهنگی در زمینه های مسکن، اشتغال، ازدواج، درمان، بیمه و غیره نیز به مددجویان خدمت رسانی می کند.
به گفته وی، در طول سال گذشته یک هزار خانوار مددجوی زیر پوشش با حمایت مالی این نهاد صاحبخانه شده و منزل مسکونی دریافت کرده اند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه متاثر از فاصله گرفتن از الگوهای دینی و مذهبی است، افزود: امروزه ناهنجاری های اجتماعی زیادی خانواده ها را تهدید می کند که بیشتر آنها متاثر از فاصله گرفتن از الگوهای اسلامی و دینی است.
علی مهرعلیزاده اضافه کرد: هرچه خانواده ها به الگوهای ایرانی و اسلامی بیشتر نزدیک شوند میزان آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.
وی با اشاره به خدمات کمیته امداد به مددجویان گفت: توانمندسازی خانواده ها بویژه در زمینه فرهنگی و اجتماعی از ضرورت های این نهاد بوده و امداد خدمات برجسته ای در این زمینه ارایه کرده است.
در پایان از 10 خانواده مددجوی سادات این نهاد تجلیل شد.
بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
خبرنگار: آزاده خرم * انتشار: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.