محمد رضا مروارید روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح سامانه گرمسیری در محدوده شهرستان دهلران وکلنگ زنی 2طرح ابیاری تحت فشار گفت:طرح سامانه گرمسیری 153 کیلومتر است که70 کیلومتر آن در شهرستان دهلران است.
وی از آب نیرو قرارگاه خاتم الانبیا برای جدیت در اجرای طرح سامانه گرمسیری تقدیر کرد و با ذکر انجام 10 کیلومتر حفاری کانال در این مسیر گفت: 15 کیلومتر لوله نیز وارد شده و سه کیلومتر جوشکاری نیز انجام گرفته است.
استاندار ایلام با اشاره به مدت اجرایی 18 ماهه این طرح ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری عملیات جوش و نصب و اتصال لوله ها تکمیل شود.
مروارید در ادامه همچنین از مسیر ورودی روستای فرخ آباد بازدید و با مردم این روستا دیدار کرد و گفت: خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در روستاها به وضوح اشکار است.
مروارید افزود:مشکلات آسفالت مسیر ورودی این روستا پیگیری و تکمیل می شود.
وی در خصوص مشکلات طرح هادی این روستا گفت:این موضوع نیز در دستور کار قرار میگیرد.
طرح سامانه گرمسیری در سطح ۳۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان‌های مرزی مهران و دهلران اجرایی می‌شود که سبب رونق کشاورزی و توسعه صنعت کشاورزی در این شهرستان‌ها می‌شود.
این طرح بزرگ با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا در شهرستان‌های مرزی مهران و دهلران اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 96 این پروژه به اتمام برسد.
خبر نگار : علی رضازاده**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/7175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.