نعمت الله بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده های واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان که بزرگترین ضربه را به اقتصاد ملی وارد می کند، سازمان تعزیرات حکومتی تلاش کرده هزینه های فعالیت در این عرصه را برای قاچاقچیان بسیار بالا ببرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یاداوری کرد: استان ایلام با وجود داشتن مرز 430 کیلومتری با کشور عراق بارانداز و معبری برای جولان فعالیت قاچاقچیان نیست و سال گذشته 20 پرونده قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 320 میلیون ریال در این استان تشکیل شده است که مبلغ چندان قابل توجهی نیست.
بیرانوند تاکید کرد: امسال نیز مبارزه جدی با این افراد در استان ایلام تشدید شده است،در سه ماه ابتدایی سال جاری 559 پرونده در زمینه تخلفات بخش کالا و خدمات به شعب مختلف این اداره کل واصل شده که با احتساب تعدادی پرونده از سال گذشته به 609 فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده اند که در نتیجه آرای صادر شده متخلفان به پرداخت یک میلیارد و 210 میلیون و 631 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
وی ادامه داد: 36 پرونده نیز طی مدت یاد شده در حوزه قاچاق کالا و ارز به این اداره کل وارد شد که به 35 مورد رسیدگی و متخلفان این بخش نیز 689 میلیون و 672 هزار ریال جریمه نقدی شده اند.
وی به نتیجه بررسی پرونده های بخش بهداشت، دارو و درمان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه 29 پرونده در بازرسی های کارشناسان این سازمان به همراه گروه های نظارتی سایر ارگان ها تشکیل و با احتساب 2 مورد پرونده از سال قبل به 31 پرونده رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: مهم ترین تخلف این بخش رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بوده و در مجموع متخلفان به پرداخت 57 میلیون و 800 هزار ریال جریمه محکوم شده اند.
خبرنگار: حسن کهزادیان**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.