عبدالکریم حسین‌زاده عصر پنجشنبه در آیین آغاز به کار ستاد جوانان و دانشجویان حامی روحانی در ایلام نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شعارهای متعدد و مختلفی شنیده می شود اما برخی باید بدانند که ما به گذشته سیاه برنمی گردیم.
وی اضافه کرد: اگر به تفصیل در مورد گذشته سخن بگوییم عملکردهای ناصواب و نادرست کسانی که با تصمیم های غلط خود کشور را به لب پرتگاه سقوط بردند آن چنان فراوان و بی شمار است که می توان در مورد آنها هزاران جلد کتاب نوشت.
حسین زاده با تاکید براینکه عقلانیت، آرامش و منطق را اصلی ترین نیاز کشور می دانیم و اعتقاد داریم این امور مهم با حضور و ادامه روحانی بر مسند اجرایی کشور محقق می شود افزود: اکنون روحانی را نماد عقلانیت می دانیم.
وی تاکید کرد: باید حس هویت ملی و احساس تعلق به این سرزمین در قلب و روح همه مردم ایران موج بزند،ایران متعلق به همه اقوام کرد، لر، فارس، بلوچ، عرب و ترک است.
حسین زاده بیان کرد: امروز مردم و دانشجویان ما به یقین به گذشته باز نخواهند گشت،امروز در دولت روحانی قفل های بسته باز شده و دانشجویان و مردم با آزادی حرفشان را می زنند.
وی ادامه داد: افتخار می کنم امروز در میان مردم قهرمان ایلام و در جمع همزبانان سرافراز خودم هستم، مردمی که نقش مهمی در عرصه های گوناگون انقلاب و نظام ایفا کرده اند.
ستاد جوانان و دانشجویان حامی حسن روحانی عصر پنجشنبه در آیینی با حضور علاقه مندان به این نامزد انتخاباتی و نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گشایش یافت.
به گزارش ایرنا، اجرای موسیقی کردی، شعرخوانی و سخنرانی رئیس ستاد جوانان و دانشجویان ایلام از دیگر ویژه برنامه های این آیین بود.
در ادامه نیز علی مطهری نماینده مردم تهران و از حامیان روحانی از طریق ویدیو کنفرانس برای جمعیت شرکت کننده در آیین آغاز به کار ستاد جوانان و دانشجویان حامی که به طور همزمان در سراسر کشور گشایش یافت، سخنرانی کرد.
خبرنگار: جلال اسکندری*** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6033/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.