خدابخش داودی نصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بحث انتخابات آنچه که ما بر روی آن تاکید داریم مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است که این حضور جدا از مشکلات و مسائل مدیریتی که در کشور وجود دارد به منزله دفاع از اسلام خواهد بود.
وی یادآور شد: حضور حداکثری مردم نکته و هدف اصلی است و مردم در هر شرایطی در انتخابات دوره های گذشته حضور داشتند که این حضور از 51 درصد تا 85 درصد نوسان داشته است.
داودی نصر با بیان اینکه کاهش آمار شرکت کنندگان در انتخابات تلنگری به عملکرد دولت هاست، تاکید کرد: بخشی از این عملکرد مربوط به رسانه ها است و بخش دیگر آن مربوط به احزاب است که متاسفانه فرهنگ حزبی ما هنوز به مرحله لیستی عمل کردن و لیستی رای دادن نرسیده که امیدواریم به این سمت پیش رویم.

** توانمندی نامزدها در جلب و افزایش مشارکت حداکثری بسیار موثر است
وی یادآور شد: بخش دیگر این نوسان های حضور و شرکت مردم در انتخابات مربوط به عملکرد و توانمندی خود نامزدها و همچنین تصمیم های هیات های اجرایی و نظارت در تایید یا رد صلاحیت افراد است.
داودی نصر با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهوری بعد از رهبری شخص دوم مملکت است و حساسیت ویژه ای باید بر این موضوع اعمال شود و در مسیر انتخاب وی باید به صورت جامع حرکت کنیم.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رای اولی ها گفت: جوانان رای اولی با رای خود استقلال را تمرین می کنند و با الگوبرداری از بزرگترها شخص شایسته را انتخاب می کنند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.