به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هادی حسینی امام جمعه موقت دهلران در خطبه‌های امروز نماز با توصیه همگان به رعایت تقوا اظهار داشت: تقوا عامل نزدیکی انسان به خداوند است.

وی با بیان حدیثی از پیامبر (ص) گفت: داشتن حسن خلق, دلجویی کردن از افراد داغدار و مصیبت دیده, مهربانی به پدر و مادر و نیکی کردن به زیردستان عواملی هستند که هر کس در وجودش باشد در پناه خدا قرار می گیرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با دعوت به بهره گیری از فیوضات ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب از جمله ماه های عظیمی است که ایام البیض از جمله ایام این ماه است و خوش به حال افرادی که توانستند با شرکت در اعتکاف از این فرصت برای قرب به خداوند استفاده کنند.

وی با بازخوانی فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروهای مسلح بیان کرد: نیروهای مسلح ما در برهه های مختلف با اعتقاد و ایمان به خدا, خودباوری و ولایت مداری به پیروزی های فراوانی دست یافته اند.

امام جمعه موقت دهلران در بخش دیگری از خطبه ها به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است.

وی افزود: در کشور ما مردم در انتخاباتی آزاد و در کمال امنیت به پای صندوق های رای می روند و برای سرنوشت خود و کشور تصمیم می گیرند که این موضوع نعمت بسیار عظیمی است.

حجت الاسلام حسینی با توصیه به هیئت های اجرایی انتخابات اظهار داشت: هیئت های اجرایی باید اصول اخلاق مداری, رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از ورود به مسائل قومی و قبیله ای را مدنظر داشته باشند تا انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود.

وی همچنین خطاب به کاندیداهای انتخابات بیان کرد: کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که بتوانند گره های مردم را باز کنند, به مردم خدمت کنند, وعده های غیرقابل انجام ندهند و در پیگیری مطالبات مردم کوشا باشند.

امام جمعه موقت دهلران ضمن دعوت مردم به شرکت پرشور در انتخابات تصریح کرد: مردم نیز باید در انتخاب های خود دقت داشته باشند و به کسانی رای دهند که اصلح بوده و امانت دار خوبی برای آرایشان باشند.

در حال تکمیل...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615684
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.