به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، منوچهر کرمیان تاکید کرد: کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در قالب پویش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امام جمعه چوار، کمیته امداد، بهزیستی و سپاه پاسداران استان ۱۵۰ بسته کمک غیرنقدی اهدا کرده‌اند تا ضمن تحقق مسوؤلیت های اجتماعی، بتوانند در مسیر فرهنگ احسان و نیکوکاری قدم‌های مثبتی بردارند.

وی اظهار داشت: به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و تاکید استاندار، پویش امید و همدلی با هدف دریافت و توزیع هدفمند کمک و مساعدت‌های مردمی کارکنان ادارات دولتی و مردم بین اقشار ضعیف و اصناف آسیب‌دیده از بیماری کرونا راه‌اندازی شد که در همین راستا، کارکنان این مجموعه نیز با اهدای مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حقوق خود در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان این پالایشگاه به صورت خودجوش به کمک بیماران کرونایی آمده‌اند، تصریح کرد: در راستای گسترش فرهنگ همدلی و ایثار اجتماعی، کارکنان پالایش گاز ایلام با اهدای مبلغی از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون ریال به پویش همدلی و امید پیوستند و در مجموع مبلغی را به پویش امید و همدلی، برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اهدا کردند.

پالایشگاه گاز ایلام یکی از اصلی‌ترین منابع تامین کننده گاز در منطقه غرب کشور است.

منطقه غرب کشور از نقاط حساس شرکت ملی گاز ایران است و استمرار تولید پالایشگاه گاز ایلام به عنوان تنها پالایشگاه تولید کننده گاز در غرب کشور دارای اهمیت زیادی است.

شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تامین گاز مصرفی استان ایلام و استان‌های غربی کشور و همچنین تامین خوراک پتروشیمی ایلام و تقویت فشار گاز غرب کشور در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان ایلام و ۱۲ کیلومتری غرب بخش چوار به دست متخصصان جوان ایرانی راه‌اندازی شده است.

ظرفیت اسمی پالایشگاه گاز ایلام ۶.۸ میلیون متر مکعب در روز است که خوراک آن از مخزن گازی تنگ بیجار واقع در استان ایلام به فاصله ۴۰ کیلومتری پالایشگاه تامین می شود.

طی ۱۲ سال گذشته از زمان راه اندازی پالایشگاه ایلام تاکنون بطور کلی فروش  ال.پی.جی خام نزدیک به ۸۵ هزار تن بوده که ۷۵ هزار تن آن در سه سال اخیر تولید شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.