به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده روز دوشنبه اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، پلیس راه استان برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی استان با اقدامات فنی و پیشگیرانه با همکاری سایر دستگاه‌ها برای حفظ سلامت شهروندان توانسته است آمارهای تردد جاده‌ای را به میزان ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهد.

وی ادامه داد: روز ۱۳ فروردین که هر ساله مردم استان بر اساس سنت دیرینه به دامان طبیعت و اماکن متبرکه مراجعه می‌کنند، در سال جاری با تلاش ماموران و مسدود کردن راه‌ها شاهد کاهش ۷۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

همتی‌زاده افزود: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۸ فروردین ماه سال جاری با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس راه استان، ۱۳ هزار و ۷۶۱ دستگاه وسیله نقلیه به شهرهای مبدا عودت و همچنین ۶۷۶ دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی تاکید کرد: بیشترین ترددها و افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته متعلق به محور بدره - دره شهر با ۳۱ درصد و سه راهی آذر - پایانه برکت با ۲۷ درصد افزایش بوده است.

رییس پلیس راه استان ایلام از همه دستگاه‌های ذیربط و همچنین مشارکت خوب مردم استان به دلیل همکاری در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از حوادث و تلفات جاده‌ای قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.