شکراله شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یارانه بگیران برای دریافت وام یک میلیون تومانی نیازی به ضامن ندارند و اقساط این تسهیلات از یارانه آنها کسر می شود.

وی یادآور شد: اقساط این تسهیلات ۳۰ ماهه و ۳۵ هزار و ۸۰ تومان است و از یارانه کل خانوار کسر می‌شود. 

شیرخانی با بیان اینکه این وام چهارم اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، گفت: این تسهیلات به صورت نقدی پرداخت می‌شود و امکان برداشت از کارت عابر بانک وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: سرپرست خانوار متقاضی برای دریافت تسهیلات باید کد ملی خود را به سامانه ۶۳۶۹ ارسال کند که بعد از ارسال کد ملی سرپرست خانوار پیامکی با سرشماره V.Refah مبنی بر ثبت درخواست ارسال می‌شود.

شیرخانی تاکید کرد: اگر پیامک برای فردی ارسال نشده است به معنای آن نیست که کد ملی ثبت نشده بلکه به دلیل شلوغی خط ارتباطی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره ارسال پیامک از سرشماره V.Refah گفت: محتوای این پیامک این چنین است: «سرپرست محترم خانوار؛در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال فرمایید.» 

حسین میرزایی افزود: در صورتی که خانواری این پیامک را دریافت کند به این معنا است متقاضی از سمت وزارت رفاه مشمول دریافت این وام یک میلیونی شده است. بنابراین فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود پیامک کند. 

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا توضیح داد: به دلیل حجم بالای پیامک های ارسالی، این پیامک ها در نوبت های مختلف ارسال می شود و در مجموع برای ۲۵ میلیون خانوار ۸۸ میلیون پیامک ارسال می شود چون برخی از سرپرستان خانوار سیم  کارت های مختلفی دارند و این پیامک ها تا پایان هفته (ساعت ۲۲ روز جمعه) فرستاده می شود و افراد تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۳۱ فروردین ماه) فرصت دارند درخواست خود را اعلام کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.