بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی یکشنبه شب در دیدار مدیر و اعضای حوزه علمیه استان ایلام افزود: همچنین این استان در زمینه اقتصاد مقاومتی با فاصله نسبت به دیگر استان‌های کشور، اول است، اظهار کرد: وضعیت اشتغال نیز در استان بهبود یافته و نرخ بیکاری از  ۱۲.۷ درصد در سال ۹۶ به ۷.۸ درصد کاهش یافته است.

وی توجه به امور فرهنگی را در اولویت کاری استان عنوان کرد و افزود: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در دستور کار جدی مسوؤلان استان است.

استاندار ایلام گفت: به محض ورود به استان تمرکز اصلی خود را بر امور فرهنگی گذاشته که در این میان مقوله اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

سلیمانی‌دشتکی یادآور شد: ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد هدف مهم دیگری بود که امروز جزو استان‌های پیش رو در این زمینه هستیم.

وی به افتتاح فاز اول پروژه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس اشاره و تاکید کرد: به موازات شروع فاز دوم این پروژه، برج هنر به عنوان مجموعه کارهای فرهنگی و هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز در دستور کار قرار گرفت و الان پیشرفت بسیار خوبی دارد.

وی وحدت و همدلی را یک ضرورت در شرایط امروز کشور خواند و گفت: لازم است تریبون‌داران نیز به این مهم توجه داشته باشند و خارج از وحدت و برادری حرفی بر زبان نیاورند.

وی افزود: در موضوع سهمیه‌بندی بنزین برخی در فکر سوء استفاده از وضعیت به وجود آمده بودند اما در استان ایلام با پادرمیانی مسوؤلان و با اقناع افکار عمومی تجمعات به صورت مسالمت‌آمیز پایان یافت و این یکی از ثمرات وحدت و همدلی میان مردم و مسوؤلان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.