به گزارش ایرنا، این آیین در مرکز استان با حضور شماری از عاشقان و دوست‌داران اباعبدالله(ع) در مسجد جامع شهر ایلام برگزار شد و شرکت کنندگان در سوگ شهادت مظلومانه فرزند زهرا(س) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

تجمع عزاداران اربعین حسینی امروز در مناطق مختلف استان ایلام در حالی برگزار شد که شماری زیادی از اقشار مختلف مردم اگرچه فرصت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین را پیدا نکرده‌اند ولی حضوری پرشور در این آیین دارند.

جاماندگان از پیاده‌روی اربعین در نقاط مختلف این استان با حضور در مساجد و تکایا بار دیگر با عزاداری و سوگواری در شهادت سید الشهدا(ع) ارادت و محبت خود را نسبت به اهل بیت(ع) نشان دادند.

تجمع عزاداران اربعین حسینی امروز علاوه بر مساجد و تکایا در شماری از امامزادگان استان نیز با حضور اقشار مختلف و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

آیین‌های عزاداری اربعین حسینی امروز در حالی برگزار شد که مردم، مسئولان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی در مناطق  مختلف استان در حال پذیرایی و میزبانی از زائران امام حسین(ع) هستند.

بر اساس گزارش‌های رسیده از خبرنگاران ایرنا، آیین‌های عزاداری اربعین حسینی در شهرستان‌های دره شهر، دهلران، آبدانان، مهران، بدره، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.