به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: بر اساس شورای سیاست گذاری بانک ها سود تسهیلات ۱۸ درصد است اما برخی از بانک ها تا ۲۷ درصد سود از وام گیرنده اخذ می کنند که این مشکل موجب ایجاد مشکلاتی برای برخی از سرمایه گذاران شده و آنها را بدهکار سیستم بانکی با رقم های کلان کرده است.

وی افزود: باید بررسی لازم صورت گیرد حتی اگر حق با بانک باشد، این مساله در جلسه سران سه قوه بررسی شود زیرا پرداخت این قبیل تسهیلات موجب مشکلات عدیده ای برای افراد می شود و از نظر منطقی این قبیل تسهیلات نمی تواند اشتغال آفرین باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به درخواست افراد مراجعه کننده یادآور شد: انجام کار ارباب رجوع اساس کار و مقدم بر همه چیز است.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: کسی از مدیران و کارکنان اداری حق توهین و برخورد با ارباب رجوع را ندارد و حتی اگر اعتراض و شکایتی هست باید به دقت بررسی شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی از مدیران خواست که پیگیر و تسهیل کننده امر ارباب رجوع ها باشند و تمام تلاش خود را برای انجام کارهای قانونی آنها که خلاف قوانین و مقررات نباشد، انجام دهند.

استاندار ایلام همچنین از مدیرانی که در فضاهای مجازی یا برخی جلسات اعلام می کنند که استاندار مانع استفای من شد، انتقاد کرد و گفت: هرکس استعفا بدهد من سریع موافقت می کنم زیرا من هیچ کس را اجبار برای انجام خدمت به مردم نکرده ام، هر کس نمی تواند به مردم خدمت کند و می خواهد استعفا بدهد من می پذیرم.

به گزارش ایرنا، در این نشست مسائل و مشکلات چهار طرح شرکت آب شباب زاگرس، شرکت تعاونی سولفات پتاسیم ایوان، مجموعه رستوران پدر خوب ایلام و ترشیجات و شوریجات دره شهر بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

۷۱۷۷/۶۰۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.