به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال نو تحصیلی اظهار داشت: یکی از اهداف شوم دشمنان جدا کردن نوجوانان و جوانان از هویت اصیل ایرانی اسلامی و پیوند و انس بیشتر آنها با فرهنگ منحط غربی است.


وی تاکید کرد: دنیای غرب از گسست نسلی و جدایی بین اعضای خانواده ها و کاهش گرما و عطوفت والدین و فرزندان ضربه های جدی خورده است.


کریمی تبار یادآور شد: فرزندان سرمایه های بزرگ انسانی هستند که باید با تعلیم و تربیت درست از سوی اولیای مدارس و والدین، جایگاه اصلی خود را به دست آورند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام هم اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید سه میلیارد تجهیزات برای مدارس و مراکز اموزشی استان ایلام خریداری شد.


به گفته اسفندیار رستم زاد ۳۴ میلیارد ریال برای تجهیز و به سازی و نوسازی مدارس مناطق سیل زده استان ایلام تامین و تخصیص داده شد.


وی افزود: تمام بخاری های غیراستاندارد تا آبانماه جمع آوری می شوند و تمام مدارس و کلاس ها تا الان ماه سیستم گرمایشی غیر استاندارد نخواهیم داشت.


به گزارش ایرنا، این آئین با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر مهندسی توزیع وزارت نیرو، مسئولان دستگاه های اجرایی و نظامی استان در دبیرستان دخترانه سمیه واقع در منطقه سبزی آباد برگزار شد.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.