عزیزالله عباسپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی این استان در سال گذشته بر تلاش بیش از پیش همکاران جهت تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده امسال تاکید کرد و افزود: پیگیری و تعیین تکلیف پرونده های مالیاتی از مراحل ابلاغ، تشخیص، قطعی، تا وصول پرونده ها از اقدامات و فعالیت های همیشگی مورد انتظار همکاران این اداره کل است.

وی مالیات را زمینه ساز تامین منابع مورد نیاز دولت و ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و گفت: عواید حاصل از مالیات توسعه زیرساختها و امور زیربنایی استان را فراهم می کند.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام از پرداخت ۱۴۳ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان در پنج ماه ابتدایی سال جاری خبر داد و یادآور شد: ۹۵ میلیارد ریال از این مبلغ به شهرداری ها و مابقی آن جهت توسعه روستاهای استان پرداخت شده است. 

عباسپور به بیان فرصت استثنایی برای بخشودگی جرایم مالیاتی پرداخت و ادامه داد: مودیان تا پایان مهر ماه فرصت دارند از طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی کشور در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده از اول آبان ماه تا پایان سال جاری برای مودیان واحدهای تولیدی، به ازای هر ماه معادل ۲ درصد و برای سایر مودیان معادل ۴ درصد، از درصد بخشودگی مذکور کسر می گردد.

۳۰۳۲/۶۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.