شرکت گاز استان اعلام کرد: به دلیل انجام  تعمیرات بر روی خط اصلی انتقال گاز ایلام – کرمانشاه توسط شرکت انتقال گاز ایران(منطقه همدان) ، احتمال قطع گاز در مصارف خانگی شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران از ساعت 7 صبح چهارشنبه  نهم مرداد به مدت 24 ساعت وجود دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، شرکت گاز استان در این اطلاعیه آورده است: به منظور حفظ فشار گاز در خطوط تغذیه و شبکه داخلی مصارف خانگی، گاز صنایع پرمصرف، شهرکهای صنعتی، پتروشیمی، کارخانه سیمان، ادارات، تعاونی‌ها، مرغداری‌ها و کلیه CNG های شهرستانهای مذکور از ساعت 20 سه‌شنبه هشتم مرداد قطع خواهد بود و ادارات و ارگان‌ها، صنایع، رستوران‌ها، مرغداری‌ها، بیمارستان‌ها و نانوایی‌ها نسبت به تأمین سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند .

به منظور رعایت نکات ایمنی، مشترکین گرامی که در زمان قطع گاز در منزل حضور نداشته و یا قصد خروج از منزل را دارند خواهشمند است نسبت به بستن شیر اصلی قبل از کنتور گاز خود اقدام کنند.

در زمان وصل گاز ، از کلیه مشترکین گرامی خواهشمند است ضمن صبر و شکیبایی لازم، وصل گاز اشتراک خود را به مأموران آموزش دیده شرکت گاز استان سپرده و از هرگونه دستکاری رگولاتور، علمک، کنتور و تأسیسات گازرسانی خودداری کنند .

بدینوسیله ضمن درخواست رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز به اطلاع می رساند همکاران شرکت گاز استان ایلام تمام تلاش خود را جهت به حداقل رساندن قطعی گاز مشترکین به کار خواهند گرفت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.