به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، روز یکشنبه در دیدار با کارکنان پلیس فتا انتظامی ایلام با اشاره به نقش و جایگاه کارکنان پلیس فتا در مواجهه با جرایم مختلف حوزه فضای مجازی اظهار داشت: ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده‌ها نسبت به تهدیدات فضای سایبری در اولویت قرار گیرد.
وی بر آموزش نحوه استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: کارکنان پلیس فتا باید نسبت به خطرات و تهدیدات پیش روی در حین انجام ماموریت‌های محوله آگاهی کامل داشته باشند و با رعایت حدود شرعی و حقوق شهروندی با مجرمان سایبری مقابله کنند.
حجت الاسلام کریمی تبار همچنین بر ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عموم مردم با موضوع تهدیدات، خطرات و آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد و گفت: برگزاری این گونه کلاس ها خطرات و آسیب های این حوزه را کاهش می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: کارکنان پلیس فتا با تعامل مطلوب و هرچه بیشتر با نهادهای مختلف در راستای آموزش و فرهنگ سازی مطلوب، جرایم این حوزه را به حداقل برسانند.
رئیس پلیس فتای استان ایلام نیز در این نشست گفت: مجموعه پلیس فتا با تمام توان و امکانات بیش از پیش در خط مقدم شناسایی مجرمان حوزه فضای مجازی آماده اجرای ماموریت‌های محوله است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.