اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: احسان هادی زاده دانش آموزان پایه ششم دبستان شهید چترسحر در جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در محور اختراعات موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره این جشنواره شد.
وی مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ملی را آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم کارآفرینی و شناسایی استعداد‌های نوجوانان در سطح ملی عنوان کرد و گفت: آشنایی دانش آموزان با مفاهیم کارآفرینی و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان در زمینه های مختلف به عنوان سرمایه ها و نیروهای بالقوه انقلابی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.
وی اضافه کرد: این جشنواره اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ایجاد بستر مناسب برای پرورش خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف و در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

** معلم ایلامی رئیس انجمن ورزشی دو ومیدانی پسران کشور شد
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: با حکم حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، عباس فتحی از معلمان این استان برای دومین دوره به عنوان رئیس انجمن ورزشی دوومیدانی پسران کشور منصوب شد.
وی ادامه داد: عباس فتحی از آموزگاران درس تربیت بدنی شهر ایلام است که سابقه مربی گری تیم های ملی دانش آموزی و پایه تیم ملی را در کارنامه خود دارد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.