معصومه شاهماری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان اجرا و در قالب آن با مشارکت افراد خیر سبدهای غذایی تهیه و با تاسی از حضرت علی(ع) بصورت شبانه بین نیازمندان توزیع می شود.
وی ادامه داد: امسال نیز این سبدهای غذایی شامل برنج، رب، حبوبات، ماکارونی، روغن، سویا و سایر اقلام در حال تهیه است.
معاون هلال احمر ایلام اظهار کرد: تمام هزینه های تهیه این سبدهای غذایی توسط نیکوکاران تامین و بصورت شبانه به درب منازل نیازمندان ارسال می شود.
به گفته شاهماری، همچنین طرح برپایی سفره های افطاری در برخی از مناطق حاشیه نشین نیز امسال در دستور کار این جمعیت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این طرح همه ساله توسط این جمعیت و با مشارکت افراد خیر اجرا و در طول ماه ضیافت الهی صدها سبد غذایی بین نیازمندان پخش می شود.
معاون جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: افرادیکه تمایل به مشارکت در این کار خیر را دارند، می توانند کمک های خود را بصورت نقدی و غیر نقدی شامل مواد غذایی و ... به این جمعیت تحویل تا در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.
به گفته شاهماری، مردم نوعدوست می توانند کمک های غیرنقدی خود اعم از برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات، خرما و سایر ارزاق و اقلام مورد نیاز را از طریق مراکز و شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان اهدا کنند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.