نوراله دلخواه روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به مطالبات رانندگان حمل و نقل و کالا و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکنون از تعداد هشت هزار و 878 حلقه لاستیک سهمیه ای (همه سایزها) در اختیار رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان قرار گرفته است.
وی افزود: با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام توزیع لاستیک سهمیه ای به استان از طریق نمایندگی های لاستیک انجام می گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: این اداره کل براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا و مسافر درخواست ها را بررسی و نسبت به صدور حواله و تحویل آن از طریق نمایندگی های مجاز اقدام میی کند و تاکنون 92 درصد سهمیه لاستیک جذب شده و در اختیار رانندگان و مالکین ناوگان عمومی قرار داده شده است.
دلخواه گفت: سال قبل 150 هزار تن کالا توسط چهار هزار و 130 دستگاه کامیون از مرز بین المللی مهران به داخل و خارج کشور ترانزیت شده است.
وی با بیان اینکه تعداد ورودی و خروجی ایرانی ترانزیت سال قبل هفت هزار و 933 مورد بوده است، افزود: تعداد ورودی و خروجی خارجی ترانزیت یک هزار و 811 مورد بوده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.