یارالله نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدهای اقتصادی خسارت دیده از سیل یک درخواست از وضعیت خسارت وارده را نوشته و تنظیم کرده به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز یا ادارات این سازمان در شهرستان های تابعه ارائه دهند.
وی افزود: همچنین مستنداتی چون فیلم و عکس از واحد خسارت دیده را ضمیمه و پیوست درخواست خود کنند تا نامه آنها در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان بررسی شود.
نصیری یادآور شد: باید صاحبان این واحدها در سریع ترین زمان ممکن درخواست و مستندات خود را برای بررسی وضعیت واحد اقتصادی ارائه دهند.
وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت با جمع بندی نهایی واحدهای آسیب دیده و میزان خسارت وارده به آنها پیگیری ها برای اخذ اعتبار کمک بلا عوض و تسهیلات از سوی وزارتخانه را آغاز می کند.
نصیری گفت: کارشناسان این سازمان در نقاط مختلف استان به محض دریافت یک درخواست آن را بررسی کرده و با حضور در محل میزان خسارت کلی یا جزئی وارده به واحد اقتصادی را کارشناسی می کنند.
به گزارش ایرنا، سیلاب هفته گذشته باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، ساختمان های مسکونیف تجاری، دولتی و خصوصی و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.