کامران سلیمان پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین سپاه استان ایلام با استقرار یک واحد نانوایی سیار در منطقه عرب رودبار نان روستای های سیل زده این منطقه را تهیه می کند که تامین آرد این نانوایی سیار با شرکت غله است.
وی افزود: با توجه به اینکه در این مناطق سیل زده شرایط برای پخت نان توسط نانوایی ها هنوز مهیا نشده، تا زمان مساعد شدن شرایط نان این نقاط توسط نانوایی های سطح استان تامین و برای آنها ارسال می شود.
سلیمان پور در مورد ذخیره گاه های گندم استان هم گفت: در بارش های اخیر هیچ کدام از سیلوهای ذخیره گندم استان و نیز ذخایر موجود در آنها دچار خسارت نشد و آب به داخل این سیلوها نفوذ نکرد.
وی در مورد برداشت محصول کلزا هم یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی و تداوم بارش ها و نیز سردی هوا برداشت کلزا به تعویق افتاده و به احتمال زیاد اوایل اردیبهشت ماه عملیات برداشت کلزا شروع شود.
به گزارش ایرنا، سیلاب هفته گذشته باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
در بارش های هفته گذشته در برخی نقاط استان ایلام از جمله آبدانان میزان بارش های نزدیک به 100 میلیمتر در کمتر از 15 ساعت نیز ثبت شد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.