طالب صادقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گلها در بلوارها، میادین و پیاده روهای شهر ایلام کاشته می شوند و نقش مهمی در زیبا سازی شهر دارند.
وی ادامه داد: همچنین مکان های عمومی شهر برای زیباسازی آن نظافت و پاکسازی شده و سرویس های بهداشتی داخل شهر و بوستان ها نیز نظافت می شود.
شهردار ایلام از برپا شدن اردوگاه های عشایری و ایجاد سکوها و مکان های نشیمن برای تفرج کنندگان در اطراف شهر ایلام و بوستان چغا سبز خبر داد و گفت: برای استقبال از عید نوروز برنامه های بسیار ویژه ای داریم که اجرا می شوند.
صادقیان ایجاد کاروان شادی، برپا کردن سفره هفت سین در میادین با المان های جدید، رنگ آمیزی جداول، اجرای جشن چهارشنبه سوری و ... را از دیگر برنامه های شهرداری در حوزه شهری است.
وی یادآور شد: همچنین همزمان با افتتاح پیاده رو محدوده خیابان طالقانی برنامه جنگ شادی با حضور پر شور مردم در شهر ایلام برگزار می شود که امیدواریم نقش مهمی در ایجاد نشاط و شادابی مردم داشته باشد.
شهردار ایلام تاکید کرد: همه تلاش مجموعه شهرداری اجرای برنامه های مفرح و شاداب در ایام نوروز در این شهر است که امیدواریم موجب رضایت آنان باشد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.