محمدرضا شریفی راد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه 500 متر پایین تر از تونل شماره یک آزادی اجرا و بسیاری از پیچ های حادثه خیز این مسیر حذف خواهد شد.
مدیر توسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی ایلام افزود: هدف از اجرای این پروژه تسهیل در تردد خودروها، کاهش آمار تصادفات و رضایت مردم منطقه خواهد بود که نقشه کشی و طراحی آن مطالعه و آماده است.
شریفی راد اعتبار اولیه برای این پروژه را 110 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: مجری و متولی اجرای این طرح شرکت توسعه زیرساخت است که به زودی(نیمه اول سال آینده) به مناقصه گذاشته می شود.
به گزارش ایرنا، تونل آزادی ایلام(تونل اول) که به طول یک هزار و 200 متر پس از سالیان متمادی و کندن کوه‌ها و تخریب جنگل ها، به عنوان مسیر اصلی ایلام- سرابله - کرمانشاه افتتاح گردیده است، از همان ابتدا با مشکل روشنایی و ریزش آب از سقف تونل روبرو بوده و پس از گذشت سال ها این مشکل هنوز هم ادامه داشته است.
در برخی مواقع به علت بارندگی و یا شرایط بد جوی، شبکه انتقال برق که از منطقه شیروان به تونل می رسد دچار اختلال می شود و این اختلال باعث تاریکی بخشی از تونل می شود.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.