به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، فرماندار چرداول در حاشیه این آئین گفت: برای افتتاح و کلنگ زنی این 10 طرح در مجموع 820 میلیارد و 994 میلیون ریال هزینه شده و یا می شود.
مراد یگانه افزود: یکی خواسته های مردم سرابله ساماندهی ورودی شهر و ایجاد تقاطع در این محل بود که پس از سال ها با حضور استاندار در مصوبات سفر ایشان قرار گرفت و امروز کلنگ ساخت این پروژه به زمین زده شد.
وی ادامه داد: این تقاطع به طول سه هزار و 945 متر و اعتبار بیش از 71 میلیارد ریال اجرا می شود.
وی یادآور شد: همچنین پروژه راهسازی و تعریض جاده ورودی سرابله به این تقاطع نیز به طول یک هزار و 664 متر و اعتبار یک میلیارد و 960 میلیون ریال کلنگ زنی شد.
فرماندار چرداول دیگر طرح های کلنگ زنی را خانه جوان شهرستان به مساحت 916 متر مربع و اعتبار 45 میلیارد ریال و طرح باغات زیتون به میزان 500 هکتار و اعتبار سه میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد.
یگانه طرح های افتتاحی را سالن ورزشی روستای بیجنوند، روکش آسفالت جاده سرابله به پل سیمره، شرکت بوجاری و ضد عفونی کننده بذور گندم، 9 ایستگاه تلویزیونی، اجرای مرحله پنجم انتقال آب به مجتمع بیجنوند و افتتاح گازرسانی به هشت شهر و روستای هلیلان ذکر کرد.
وی تاکید کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 65 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی ، ‌درمانی و راهسازی در شهرستان چرداول کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.
شهرستان چرداول با 57 هزار نفر جمعیت به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.