مهناز همتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باید مسئولان شهری این مسئله را مورد توجه و دقت کافی قرار دهند، چرا که مسئولیت هرگونه اتفاق در زمین های بازی شهر برعهده شهرداران است.
وی افزود: استان ایلام طبق آخرین آمار، 79 زمین شامل 273 وسیله بازی سبک در زمین های بازی دارد که هیچ یک مجوزی از استاندارد برای بهره برداری دریافت نکرده اند.
مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: بارها به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی لازم درباره استاندارد اجباری وسایل بازی سبک، نیمه سنگین و سنگین انجام شده است.
همتی یادآور شد: در نشست های متعدد کارگروه استانداردسازی استان بارها نسبت به این موضوع مهم هشدارهای لازم داده شده است و در این خصوص هزینه خسارت هرگونه قصور برعهده شخص شهردار خواهد بود.
همتی اضافه کرد: بنابراین هیچ گونه بهانه ای از هیچ مسئولی در این موضوعات پذیرفته نیست و مسئولیت اتفاقات احتمالی در آینده برعهده آنها خواهد بود.
وی فضای شهربازی و تجهیزات بازی کودکان را حساس توصیف کرد و گفت: تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد خطرآفرین بوده و چه بسا می تواند منجر به ایجاد حوادث و عواقب ناخوشایندی برای استفاده کنندگان به ویژه کودکان شود.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.