بهاره فریادیان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی باران های شدید و سیل آسای چند ساعت گذشته و برای کمک و جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار تمام عوامل و نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار داشتند و 2 گروه نیز به آسمان آباد اعزام شده اند.
وی تاکید کرد: باران شدید در پشته آسمان آباد خوشبختانه خسارات به منازل وارد نکرده بود و نیروهای هلال احمر با حضور در روستا آمادگی خود را اعلام کردند که مسیرها و کوچه های روستا با حضور عوامل راهداری باز شد.
فریادیان ادامه داد: در پی گزارشی مبنی بر گرفتار شدن خانوارهایی از شهر سرابله به سرعت گروهی از نیروهای هلال احمر در محل حاضر و اقدام به تخلیه منازل از آب با پمپاژ و خانوارهایی که دچار آبگرفتگی شده بودند، در وضعیت عادی قرار دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول یادآور شد: در صورت اعلام نیاز ستاد بحران استان و شهرستان آمادگی اسکان برای خانواده های گرفتار در سیل و باران وجود دارد و مکان های مناسبی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
فریادیان تاکید کرد: در حال حاضر این تعداد خانوار که بدلیل شدت باران و پرشدن کانال از آب تردد آنها به سختی وجود دارد در منازل خود و یا اقوام بیتوته کرده اند و در صورت اعلام نیاز در کمترین زمان ممکن نسبت به اسکان آنها کارهای اولیه و لازم صورت خواهد پذیرفت.
در پی باران های شدید و سیل آسا خساراتی به منازل و زیرساخت‌های شهر سرابله وارد شده است.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.