به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده مهر اظهار داشت: به واسطه بارش برف، برخی از محورهای مواصلاتی استان دچار یخ زدگی هستند اما توسط نیروهای راهداری طی چند مرحله نمک پاشی انجام شده است.
وی افزود: با وجود این باز هم به خصوص در سر پیچ ها یخ زدگی داریم، رانندگان باید رعایت سرعت مطمئنه را در سرپیچ ها داشته و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: طی 48 ساعت گذشته بارش برف، بارندگی و مه گرفتگی را در خیلی از نقاط استان داشتیم اما به خاطر حضور نیروهای خدمات رسان راهداری و مجموعه پلیس راه و نیز همکاری مردم کمترین سوانح جاده ای در استان رخ داده است.
توده بارشی که از روز چهارشنبه وارد استان ایلام شده با بارش برف در روزهای پنجشنبه و جمعه همراه شد که کاهش شدید دما تا 10 درجه زیر صفر را در برخی نقاط استان ایلام به دنبال داشت.
بیشترین بارش برف در پی ورود این سامانه از ایوان با 20 سانتی متر گزارش شد و در مرکز استان نیز ارتفاع برف به هفت سانتی متر رسید.
این وضعیت منجر به لغو پروازهای فرودگاه ایلام در روزهای پنجشنبه و جمعه شد.
هم اکنون دمای هوا در اکثر مناطق زیر صفر گزارش شده است و بنا بر پیش بینی های هواشناسی افت دما تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد یافت.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.