حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه با هدف بررسی مشکلات و رونق دهی به فعالیت های مذهبی و فرهنگی مساجد استان ایلام بتازگی تشکیل شده است.
وی اعضا این کارگروه را متشکل از نخبگان و فعالان فرهنگی استان به منظور بررسی مشکلات و همچنین ارائه راهکارهای عملی به منظور رونق بخشی به فعالیت های مساجد و بازیابی جایگاه واقعی مساجد سطح استان برشمرد.
وی بیان کرد: بنیان مسجد که از ارکان اصلی جامعه اسلامی است باید مرکز وحدت و همدلی برای رسید به اهداف عالی دین مقدس اسلام باشد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام افزود: اعضاء این کارگروه در قالب اتاق اندیشه ورزی در طول سال با برپایی نشست به بحث در خصوص مشکلات موجود مساجد سطح استان می پردازند و برای حل موانع و مشکلات راه حل های عملی مصوب می کنند.
وی اظهار داشت: این کارگروه اندیشه ورز به همت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با حضور جمعی از مسئولان دستگاههای فرهنگی استان و افراد صاحب نظر فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد از طریق این کارگروه شاهد توسعه بیش از پیش فعالیتهای مساجد و جلب هرچه بیشتر مردم بویژه قشر جوان و نوجوان به این پایگاه ها باشیم.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.