محمدرضا صادقی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنکار ایرنا با بیان اینکه سه هزار و 200 کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، یادآور شد: مهمترین اهداف این سازمان نگهداری شبکه راه های موجود بوده به طوریکه از سال گذشته تاکنون 130 کیلومتر از پرتگاه ها با خاکریز ایمن سازی شده است.
وی با بیان اینکه 70 درصد تصادفات جاده ای به عامل انسانی بر می گردد، افزود: این اداره کل همواره تلاش کرده نقاط مستعد سطح استان را برطرف و در این راستا اقدامات چشمگیری انجام داده است.
صادقی با اشاره به مهمترین اقدام های این اداره کل برای رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد: بهسازی 13 کیلومتر ورودی لومار، پنج کیلومتر ورودی ابدانان، پنج کیلومتر جاده حاجی حاضر ایوان و شهرک اسلامیه تا تقاطع اذر از جمله این راه هاست که برخی تکمیل و مابقی این نقاط تا پایان سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک روند.
وی ایمن 240 کیلومتر پرتگاه، انجام 85 کیلومتر روکش آسفالت،تعمیر و بهسازی 150 دهنه پل،و دو هزار 200 کیلومتر خط کشی را از جمله اقدامات انجام شده این اداره کل در سال گذشته تاکنون عنوان کرد و افزود: اجرای 25 کیلومتر گاردیل ، 120 کیلومتر شانه سازی، 25 کیلومتر ایمن سازی حاشیه راه، نصب هفت هزار تابلو، و اجرای سه کیلومتر روشنایی در گردنه ها در نقاط مختلف راه های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل در مدت یاد شده است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.