به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد امرایی روز چهارشنبه در آئین استقبال از چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس افزود: خوشبختانه امروز فضای شهرستان چرداول مزین به حضور شهدای گمنامی است که عطر وجودشان بار دیگر بر چهره مردمان مشتاق و چشم براه آنان پاشیده شده و در واقع امروز روز عزت این کبوتران سبکبال است.
وی ادامه داد: راه درست و صداقت را از پرتو نور شهدا باید بدست بیاوریم و میزبان واقعی این شهیدان بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه است و خود خداوند متعال به استقبالشان می رود و معرفت و معنویت با حضور شهدا در جامعه ما قرار گرفته است.
امام جمعه چرداول یادآور شد: برای به دست آوردن انقلاب اسلامی زحمات، مشکلات و تلاش های زیادی را متحمل شده ایم پس باید قدردان انقلاب بوده و برای صیانت؛ حفظ و استمرار آن همه وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
امرایی تاکید کرد: شهدای گمنام سندی بر مظلومیت و آزادگی انقلاب اسلامی در برابر کفار هستند و این ارادت و استقبال مردمی از شهیدان نشانگر این موضوع مهم است که ارتباط مردم با ولایت؛ رهبری، انقلاب و نظام ناگسستنی است.
وی اضافه کرد: شهیدان جانشان را فدا کردند تا یک وجب از خاک کشور دست دشمن نیافتد و به راستی شهادت و فرهنگ شهادت و ایثار متضمن امنیت و اقتدار کشور است.
امام جمعه چرداول تاکید کرد: با حضور این شهیدان سرافراز عطر شهادت استان ایلام را در برگرفته و این فرهنگ غنی که برگرفته از کتاب قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام است هیچوقت از جامعه ما پاک نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه راه مستقیم شهدا مسیر روشنی را برای جوانان ترسیم کرده خواستار انتقال و آشنایی جوانان با ارزش های والای دفاع مقدس شد.
امرایی یادآور شد: تا زمانیکه فرهنگ شهادت و شهادت طلبی وجود دارد، امنیت، آرامش و اقتدار کشور در برابر تمام دسیسه ها و توطئه‌های دشمنان تضمین شده است.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.