به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان و اختتامیه سومین سوگواره ملی عکس و دلنوشته مسیر سبز ویژه اربعین حسینی اظهار داشت: معلولان به عنوان عضوی از جامعه در واقع الگویی برای انسالهای سالم هستند که به رغم داشتن محدودیت های جسمی خلاقیت های ویژه دارند.
وی افزود: معیار برتری انسان ها نه جسم بلکه بر اساس تقوا است چرا که اگر خدا عضوی را بگیرد به دلیل وسعت رحمتش آنرا جبران می کند و بشر در این زمینه ارزیابی می شود.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: محدودیت های جسمی هیچگاه از ارزش و منزلت انسان نمی کاهد و معلولان نزد خداوند از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردارند.
حجت الاسلام کریمی تبار همچنین از خدمت رسانی مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام در ایام اربعین به زائران حسینی تقدیر کرد.
در این آیین همچنین برگزیدگان سومین سوگواره ملی عکس و رسانه مسیر سبز ویژه اربعین حسینی 97در دو بخش عکس و یادداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش عکس این جشنواره سمیه صیدی از تهران، سمیرا مطاعی از ایلام و محمد آهنگر از خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این بخش علی جعفری از ایلام به عنوان نفر اول، عظیم پیرانی از ایلام به عنوان نفر دوم و کبری عزتی از ایلام به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
در بخش دلنوشته و یادداشت نیز دلنوشته آمنه گوهری از ایلام شایسته تقدیر شناخته شد.
در این بخش ستایش الزهرا ابراهیمی از ایلام و بهار سلیمانی از تهران به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.
در این آیین همچنین از معلولان موفق، مدیران مراکز، کارشناسان حوزه توانبخشی و خادمان اربعین اداره کل بهزیستی ایلام تقدیر شد.
12آذرماه روز جهانی معلولان نامگذاری شده است.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.