سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علت وقوع این سانحه رانندگی تجاوز به چپ کامیون کِشنده دانگ فنگ با یک دستگاه پراید و سواری پژو 405 بوده است.
وی افزود: این حادثه سه نفر را در دم به کام مرگ فرستاد و باعث زخمی شدن چهار نفر دیگر شد که مجروحان برای درمان به مراکز درمانی ایلام اعزام شدند.
همتی زاده یادآور شد: اما یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد و جمع قربانیان این حادثه رانندگی به چهار نفر رسید و دیگر مجروحان تحت مداوا هستند.
وی گفت: فوت شدگان و مصدومان همگی سرنشینان خودرو پراید و از زائران اربعین و ساکن استان قم بوده اند که به علت بی احتیاطی راننده کامیون دچار سانحه تصادف شده اند.
وی با اشاره به بارش باران و نزولات جوی تاکید کرد: رانندگان در جاده های برون شهری با توجه به لغزنده و مه آلود بودن بودن مسیر و کاهش دید افقی جوانب احتیاط در رانندگی را رعایت کنند.
وی از رانندگان خواست: از تجاوز به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی در حین رانندگی پرهیز کنند و از در فصول سرد سال تجهیزات لازم زمستانی با خود داشته باشند و از سلامت برف پاک کن ماشین خود اطمینان حاصل کنند.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.