سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علت این حادثه به گزارش کارشناسان پلیس راه توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو سواری تیبا بوده است.
وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی است، افزود: رانندگان پس از رسیدن به مرز استراحت کافی نکرده و شروع به رانندگی می کنند که حادثه ساز است.
رئیس پلیس راه ایلام با توصیه به زائران در بازگشت به کشور از طریق مرز مهران یادآور شد: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای اسکان و استراحت رانندگان در شهر مهران و سایر شهرستان های استان پیش بینی شده است لذا می طلبد رانندگان پس از هوشیاری کامل در محورهای موالصلاتی ادامه مسیر دهند.
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: به علت حجم بالای عبور وسایل نقلیه زائران، ساکنان مناطق ایلام، مهران، سرابله و صالح آباد از تردد غیر ضروری در این راه های مواصلاتی اجتناب ورزند.
وی با بیان اینکه ترافیک در مسیرهای خروجی استان ایلام روان اما پرحجم و در برخی مقاطع نیمه سنگین است، گفت: بیشتر بار ترافیکی و حجم تردد خودروهای حامل زائران در محور ایلام - سرابله است که رانندگان برای کاهش بار ترافیک این مسیر، جاده جایگزین ایلام - ایوان - اسلام آباد را انتخاب کنند.
مرز بین المللی مهران یکی از مهم ترین کانون های تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود.
بیش از 65 درصد زائران اربعین حسینی امسال از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی شدند و براساس پیش بینی ها اربعین امسال بیش از 2 میلیون نفر زائر از این مرز تردد می کنند.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.