به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: ضربت کوبنده و سیلی محکم موشکی سپاه پاسداران به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.
وی افزود: پیام این حمله موشکی این است که ایران توان بسیار بالایی برای حمله به کسانیکه منافع ملت ایران را دارند، دارد و این اقدام شجاعانه نشان داد نیروهای توانمند سپاه به هر جایی که اراده کنند می توانند حمله کنند.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: نوشتن پیام مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر روی موشک ها حاکی از آن است که هدف فقط داعش نبود و پیام مهمتر موشک ها این است که ایران قدرت بسیار بالایی در حمله به این سه کشور و دشمنان انقلاب اسلامی را دارد.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: حمله موشکی به داعش و حزب دموکرات در واقع تمرینی موشکی برای نیروهای مخلص و شجاع ایران برای حمله به حامیان این تروریست ها است.
وی ادامه داد: سیاست مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان ایجاد نا امنی و هرج و مرج اقتصادی برای بدبین کردن مردم از انقلاب اسلامی است لذا تقویت توان دفاعی و بهبود وضعیت اقتصادی تنها راه برون رفت از مشکلات است.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی نیرویی مقتدر و عامل ایجاد امنیت در جامعه است و این وظیفه سنگین را تاکنون به نحوه احسن انجام داده است.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت سیاسی، اجتماعی و فردی آحاد جامعه است که در طول 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.