به گزارش ایرنا، رسول اشرف زاده صبح روز سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: سیاست ما این است که تمام مدیران در پتروشیمی بومی بشوند اما انجام این پروسه زمانبر است.
وی ادامه داد: بعد از تغییر مدیریت پتروشیمی 3 مدیر بومی بکار گیری شده است و دو مدیر دیگر در ماه های آینده بکارگیری می شود.
وی در ادامه به موانع پیش روی اشاره کرد و افزود؛ مناقصه p.p زمانی برگزار شد که نرخ ارز تغییر کرد و این موضوع مشکلاتی بوجود آورد.
مدیر عامل شرکت ایرانیان بر شتاب بخشی در پروژه p.p و دو پروژه الفین و شیرین سازی تاکید کرد و گفت؛ بنای ما بر راه اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام ظرف سال جاری هست.

*تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت و بجا بود
استاندار ایلام تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت و بجا دانست و گفت: اگر چه نسبت به گذشته درخصوص پروژه های تحت اقدام تحول ایجاد شده است و روند کار بهبود یافته اما همچنان روند پروژه ها کند ارزیابی می شود.
قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه اظهار داشت: قبلا ۳۴ مدیر غیر بومی در پتروشیمی ایلام مشغول بکار بودند که این امر در حرکت روبه جلو پتروشیمی مشکلاتی بوجود آورده بود.
وی در ادامه افزود: برای بهبود روند کار در پتروشیمی لازم است مدیران پروازی را در پتروشیمی کم کنید که مدیران وقت بیشتری صرف انجام امورات کنند.
سلیمانی دشتکی در ادامه بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات پتروشیمی در شورای نظارتی استان بررسی شد و با توجه به اینکه در این شرایط به آرامش نیاز داریم تصمیم گرفته شد که برسی مباحث پتروشیمی در آرامش انجام گیرد تا در روند پروژه ها مخصوصا دو پروژه مهم الفین و شیرین سازی شتاب ایجاد شود و در سال جاری شاهد افتتاح آنها باشیم.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.