ضیاء رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جمع آوری کمکهای مردمی برای دانش آموزان بی بضاعت در جشن عاطفه ها این آیین در مدارسی که وضعیت مالی دانش آموزان مناسب و توانایی مشارکت داشته باشند برگزار می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور با رایزنی های انجام شده نیمی از مدارس استان برای برگزاری این جشن انتخاب و میزبان برگزاری این آیین خواهند بود.
وی اضافه کرد: در این زمینه 65 هزار پاکت برای جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها از روز گذشته بین دانش آموزان توزیع تا دانش آموزانی که از تمکن مالی مناسب برخوردار هستند در این جشن شرکت داشته باشند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: این جشن چهارشنبه هفته جاری 11مهرماه با نواختن زنگ عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس این استان برگزار می شود.
به گفته وی، این جشن همه ساله نیمه مهرماه با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت برگزار و کمک ها بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان توزیع می شود.
رضایی اضافه کرد: کمک هایی که در این جشن جمع آوری شود در اختیار دانش آموزان بی بضاعت با اولویت مناطق دورافتاده و محروم قرار می گیرد.
از مجموع 94 هزار دانش آموزی که در استان ایلام تحصیل می کنند نزدیک به چهار هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.