به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی روز پنجشنبه در جمع نمازگزاران مهرانی در مسجدجامع این شهر اظهار داشت: خدمت به زائران عتبات عالیات ارزشمند بوده و مردم استان ایلام بویژه شهرستان مهران خادمان واقعی زائران هستند.
وی افزود: همه نقاط شهرستان مهران رنگین به خون پاک و معطر شهیدان و محل عروج هزاران انسان پاکباخته است و همین ثمره خون شهدا باعث شد مهران به دروازه عتبات عالیات تبدیل شود.
لطفی یادآور شد: حضور خودجوش و بی منت عموم مردم استان ایلام به ویژه مردم شهرستان مهران در پذیرایی از زائران اربعین به واقع یک توفیق الهی است.
وی در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه ائمه جدید و قدیم شهرستان مهران، نماز جمعه را یک قرارگاه بزرگ فرهنگی دانست و گفت: با توجه به جایگاه شاخص مهران به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کرد که نماز جمعه این شهرستان مرزی با شکوه تر برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان در اهواز گفت : جمهوری اسلامی ایران با توجه به قدرت بالا و توان رزمی خود ضربه مهلکی به داعش خواهد زد و دشمنان جواب این حرکت مذبوهانه خود را خواهند خورد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: هدف دشمنان ایجاد تفرقه و نا امنی در میان جامعه و ناامید و جدا کردن مردم از نظام و مسئولان است اما با هوشیاری مردم و مدیران توطئه دشمنان خنثی می شود.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز در آیین تودیع و معارفه ائمه جدید و قدیم مهران و شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.
در جلسه تودیع و معارفه ائمه جمعه مهران سید عبدالله امینی جای خود را به سید روح الله زمانی موسوی داد.
امینی پیش از این امام جمعه شهرستان ملکشاهی بود.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.