محمدباقر عبدالهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام عواید و درآمد حاصل از فروش اقلام این نمایشگاه برای دانش آموزان مددجوی تحت حمایت بنیاد کودک در آستانه سال تحصیلی جدید هزینه می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه و بازارچه که به مدت 2 روز در پارک کودک ایلام دایر است اقلامی چون نوشت افزار، اقلام خوراکی و نوشیدنی، انواع گل و گیاه، صنایع دستی، نقاشی صورت کودکان و کالاهای تزئینی دست ساز است که برخی از اقلام حاضر در نمایشگاه نظیر صنایع دستی و کالاهای تزئینی توسط ماداران دانش آموزان تحت پوشش بنیاد درست و در نمایشگاه عرضه شده است.
عبدالهی با بیان اینکه این بنیاد 230 نفر مددجو دارد، یادآور شد: اولویت با دانش آموزان بی بضاعتی است که به دلایل و شرایط خاص زندگی و فقر توان ادامه تحصیل ندارند و در شرف ترک تحصیل هستند.
وی گفت: این بنیاد علاوه بر برگزاری نمایشگاه های مناسبتی اقدام به تهیه نوشت افزار، حمایت های عمومی، پرداخت شهریه، جمع آوری و بازیافت کاغذ، جذب کفیل و حامی برای دانش آموزان می کند و اکنون بنیاد کودک شعبه ایلام بالغ بر 600 حامی بومی و غیر بومی دارد که تعدادی از این افراد کفیل ساکن خارج از کشور به ویژه آمریکا هستند و تعداد حامیان ایلامی بین 60 تا 70 نفر هستند.
وی یادآور شد: اسفند 96 نیز اولین بازارچه حمایتی این بنیاد در آستانه سال نو برگزار شد که در این نمایشگاه نیز اقلامی چون مواد خوراکی، صنایع دستی، سفره هفت سین، ... در معرض دید عموم قرار گرفت و با استقبال و بازخورد مناسب عموم مردم مواجه شد.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه حمایتی از مددجویان بنیاد کودک ایلام تا ساعت 21 در محل پارک کودک ایلام دایر است.
بنیاد کودک شعبه ایلام از هفت سال پیش فعالیت خود را در استان آغاز کرد.
این بنیاد دارای 30 عضو افتخاری و سه مددکار است که به امور افراد تحت حمایت بنیاد در ایلام رسیدگی می کنند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.