به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دهمین جلسه کمیته حمایت قضایی در سال 97 با حضور حسین پیرموذن، عضو هیات رئیسه اتاق ایران، یوسف خدادادی، معاون دادگستری استان و مسئولان نهادها و بانک‌های مرتبط با پرونده‌های مطروحه در اتاق اردبیل برگزار شد.

معاون دادگستری استان اردبیل در این جلسه با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های بررسی شده در این کمیته در سال جاری به 50 فقره رسیده است، گفت: در جلسه جاری نیز 4 پرونده در زمینه‌های گردشگری، واحدهای تولیدی و کشاورزی بررسی و تصمیمات مقتضی در مورد آنها گرفته شد.

یوسف خدادادی ادامه داد: یکی از 4 پرونده بررسی شده، مربوط به موضوع گردشگری سد گیلارلو منطقه گرمی بود که تصمیمات مقتضی در این مورد اتخاذ شد.

خدادادی افزود: دو پرونده دیگر مربوط به واحدهای تولیدی بود که مشکلاتی با بانک‌های مختلف داشتند، این مشکلات مطرح و در مورد نحوه محاسبه سود و جرائم و اینکه اصل وام مشمول ماده ۳۵ می‌شود تصمیمات لازم گرفته شد.

یوسف خدادادی

معاون دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: پرونده‌ای هم در مورد واحدهای کشاورزی در منطقه پارس‌آباد بود که تصمیماتی در مورد آن گرفته شد و امیدواریم که مشکلات تمام واحد رفع شود.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 998009
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.