به گزارش ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: در مرحله پایانی لیگ تکواندو منطقه 2 کشور 140 ورزشکار از استان های البرز، گیلان ، مازندران، قم، قزوین ، تهران و اصفهان به مدت یک روز در سالن ورزشی پوریای ولی فردیس به رقابت پرداختند.
داود عزیزی افزود: در نتیجه تیم فرمانیه تهران مقام اول، تیم یاری فردیس مقام دوم و تیم محمدیه قزوین مقام سوم را بدست آوردند.
وی اظهار داشت: این مسابقات طی 7 مرحله در ساتان های دیگر منطقه 2 کشور برگزار شد که مرحله آخر به شهرستان فردیس استان البرز رسید.
عزیزی گفت: تیم یاری فردیس عنوان دوم منطقه 2 لیگ کشور را بدست آورد و به جمع 10 تیم برتر کشور راه پیدا کرد.
وی اظهار داشت: این مسابقات در شهریور ماه جاری با 10 تیم مسابقات خود را آغاز می کند امیدوارم یکی از سکوهای قهرمانی ایران برای ورزشکاران فردیس باشد که استحقاق این سکو را دارند.
رئیس هیات تکواندو استان البرز نیز گفت: پیش از این مسابقات لیگ باشگاه های کشور در رده خردسالان توسط فدراسیون برگزار می شد اما بنا به عللی در سطح کشور منطقه ای شد.
محمد نوذری افزود: در منطقه 2 تکواندو کشور استان های البرز، مازندران، قزوین و تهران دارای ظرفیت های خاص هستند.
وی اظهار داشت: در لیگ تکواندو منطقه 2 کشور که در سمنان برگزار شد تیم تکواندو دختران استان البرز قهرمان کشور شد.
رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: حدود 39 هزار تکواندوکار سازمان یافته و بیش از 260 باشگاه فعال دولتی و خصوصی در استان داریم.
نوذری افزود: استان البرز به این لحاظ جایگاه بالایی در تکواندوی کشور دارد که در مسابقات جاکارتا اندونزی سه مربی تیم ملی و یک بازیکن مهدی خدابخشی حضور دارند.
در پایان به نفرات برتر لوح و مدال به تکواندوکاران اهداء شد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.