به گزارش ایرنا، عزیزاکبریان روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: امروز باید هرچه بیشتر فراجناحی عمل کرد و با همدلی و تکیه برمنابع داخلی کشور را درمسیر توسعه قرار داد.
وی ادامه داد: تحریم های ناجوانمردانه دشمن سبب بوجود آمدن فشار بسیاری برکشور شده لیکن این وضعیت مقطعی است و باید با همدلی و وحدت هرچه بیشتر پیش رفت.
اکبریان گفت: اینکه برخی معتقدند در برخی از تولیدات خودکفا نشده ایم باید اظهار کرد دردنیا هیچ کشوری خودکفا نیست و امروز باید با درایت هرچه بیشترحرکت کرد.
وی خاطرنشان کرد: نوسانات اقتصادی امروز ابتدایی و مقطعی است و باید از ظرفیت همکاری سایر کشورها و منابع داخلی موجود بهره بیشتری برد.
اکبریان افزود: شرایط اقتصادی سخت امروز برخی از سوء استفاده کنندگان را نیز به میدان آورده که لازم است تدابیر نظارتی ون کنترلی جدی دراین زمینه صورت گیرد.
وی یاد آورشد: احتکار از جمله اقدامات منفی ازسوی سوء استفاده کنندگان داخلی است که دستگاه های اجرایی باید این مهم را در حوزه نظارت مدنظر قراردهند.
اکبریان گفت: فشار دشمن در بحث امنیت و اقتصاد است و خواهد بود که باید از آمادگی لازم دراین زمینه برخوردار شد.
وی افزود: این انقلاب برای همه است و اشتباهات را باید جبران کرد، دراین زمینه باید به نکته توجه داشت که انتقاد ازعملکردها ایرادی ندارد اما نباید با تخریب همراه باشد.
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اشتغالزایی هرچه بیشتر درالبرز باید از ظرفیت های گردشگری و بخش خدمات بهره بیشتری برد.
وی، مسافر بری شدن فرودگاه پیام را فرصتی مغتنم برشمرد که باید در بحث مدیریت پسماند آن نیز اقدامات موثرتری شکل گیرد.
وی دربخشی از سخنان خود از دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرج خواست تا هرسریعتر پرونده کشته شدن یکی از معترضان را در تجمع اخیر مورد بررسی قرار دهد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.