محمد امین بزازپوری فرشی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار فرصت ارزشمندی برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی‌دریغ خبرنگاران بیدار و آزاداندیشی که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند، اندیشه سازان آگاه و دردمندی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی کرده و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی داشته و در بصیرت بخشی به جامعه و توسعه اجتماعی می توانند منشا خدمات بزرگی باشند.
وی ادامه داد: خبرنگاران با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری ، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ و پیامبرگونه خویش، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.
فرشی گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، شاهد هم فکری، وحدت و انسجام همه نیروهای دلسوز و توانمند به ویژه خبرنگاران متعهد به عنوان یکی از اقشار نخبه و تأثیرگذار جامعه در راستای توسعه و بالندگی بیش از پیش کشور اسلامی مان و استان البرز باشیم.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.