مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با توجه به اهمیت آموزش گفت: سند آموزش مدیریت بحران استان در قالب برنامه‌ای جامع آموزشی مدیریت بحران تا سال 1400 تهیه و تدوین شده و به دستگاه‌های استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور عصر امروز  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به تابستان و تهدیدات این فصل، افزود: در تابستان شایع‌ترین حوادث، غرق شدن در رودخانه‌ها است که باید تدابیری برای پیشگیری از این اتفاقات اندیشیده شود.

وی ادامه داد: طی تعامل و جلساتی که با ارتش و هلال‌احمر صورت گرفته، اعلام آمادگی کرده‌اند که درباره استقرار غواص و ایجاد امنیت برای گردشگران در سدهای استان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

مهرور با اشاره به حادثه پلاسکو و لزوم برنامه‌ریزی درباره پیشگیری از حوادث مشابه در البرز گفت: تهدیدهای این بخش شناسایی شده و ارتقا تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در این راستا و انجام اقدامات پیشگیرانه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با توجه به اهمیت آموزش و تاکید استاندار البرز بر این امر افزود: سند آموزش مدیریت بحران استان در قالب برنامه‌ای جامع آموزشی مدیریت بحران طی سال‌های 1397 تا 1400 تهیه و تدوین شده و به دستگاه‌های استان ابلاغ می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.