محمد حاجی جعفری روز چهارشنبه گفت: اکنون تقاطع ها و معابر اصلی شهر با 61 دستگاه دوربین ترافیکی تحت نظارت اپراتورها و عوامل پلیس راهور مستقر در مرکز کنترل ترافیک است.
این مسئول گفت: به منظور تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک، در بخش هوشمندسازی مدیریت ترافیک، نقاطی مانند، چهارراه کارخانه قند، سه راه نهضت، میدان اسبی و ضلع جنوبی میدان کوهستان به سامانه نظارت ترافیکی مجهز شدند.
وی بیان کرد: این سامانه علاوه بر موضوعات مربوط به رصد جریان ترافیک، تخلفات رانندگی ، تمام وقایع و حوادثی که در معابر رخ می دهد مانند، موضوعات مربوط به خدمات شهری، آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی، تصادفات، مشکلات ترافیکی و... را ثبت می کند.
وی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات، با جمع بندی و گزارش گیری از موضوعات، ضمن اعلام مشکل به بخش های مربوطه اقدامات لازم به منظور مطالعه و رفع مشکلات به عمل خواهد آمد.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اعلام شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک، اضافه کرد: امید است بتوانیم بر اساس برنامه تا پایان سال جاری تعداد سامانه های نظارتی موجود در سطح شهر را به 100 دستگاه افزایش داده و به بهره برداری برسانیم.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.