به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با تبریک دهه کرامت افزود: دستور کار دشمن امروز این است که تا می تواند اقتصاد ایران را ضعیف و نارضایتی را در بین مردم افزایش دهد.
وی ادامه داد: آمریکا امیدوار است که تحریم ها علیه ایران اثر کند و دشمنان به ایجاد نارضایتی عمومی دل بسته اند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی نباید حرف های دشمن را در داخل کشور تکرار کنند البته برخی عوامل فریب خورده در مسیر دشمنان گام بر می دارند.
خطیب جمعه کرج یاد آور شد که در تاریخ مردم را از لشکر شام می ترساندند و از این طریق اقداماتی علیه رقیب انجام می دادند که امروز هم دشمن همین رویه در پیش گرفته است.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد که دشمنان اسلام باید بدانند که ایران اسلامی هرگز تسلیم نیرنگ های شوم آنها نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرزگفت: دشمنان می گویند از ناآرامی ها در ایران حمایت می کنیم تا ایران ساقط شود اما این را بدانند که همچون گذشته شکست خواهند خورد.
وی اظهار داشت: در این شرایط حساس باید صرفه جویی، حفظ منابع و پرهیز از اسراف را در اولویت ودستور کار وزندگی خود قرار دهیم زیرا هدف دشمن از اعمال تحریم ایجاد نارضایتی و پیشبرد اهداف شوم خود است.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد که همه به هر اندازه که می توانند به تولید داخلی کمک کنند، دولت، دستگاه ها و بانک ها مقدمات لازم را بیش از پیش فراهم کرده و نقدینگی مردم در اقتصاد و تولید به کار گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به دیدار اخیر مسئولان اجرایی کشور با مقام معظم رهبری گفت: رهبرانقلاب برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور نکاتی به دولت فرمودند و بایستی نقشه راه برای اقتصاد به شکل مناسب ترسیم
کرد.
وی ادامه داد: بخش خصوصی باید تقویت شود ضمن آنکه اختلاف ها نظرها در شرایط حساس کنونی باید کنار گذاشت.
خطیب جمعه کرج گفت: رهبر معظم انقلاب از مسئولان اجرایی کشور خواست تا در بین مردم حضور داشته باشند و مشکلات را از نزدیک رصد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: این روزها نوک پیکان حملات دشمن به سوی جایگاه ولایت فقیه نشانه رفته زیرا حاکمیت ولایت فقیه در ایران سبب از بین رفتن نفوذ بیگانگان شده است.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استقرار نظام ولایی ، دست دشمنان اسلام از ایران قطع شد اما دشمن
برای پیشبرد اهداف خود به توطئه های فراوان از جمله برخی افراد فریب خورده متوسل شده است.
خطیب جمعه کرج گفت: ولایت فقیه در تمام ادوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هوشمندانه در برابر دشمنان ایستاده و عملکرد و توطئه های آنها را خنثی کرده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که به جایگاه ولایت فقیه آسیب وارد کنند، افزود:آنها باید بدانند که ایران
اسلامی کوفه نیست که علی(ع) تنها بماند.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و اداری خواست تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند و اگر کارمندی با مردم بد رفتاری می کند با آن برخورد قانونی صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در البرز افزود: طبق دستور استاندار البرز همه مسئولان اجرایی و اداری می بایست با مردم ملاقات عمومی داشته باشند و هیچ گونه کوتاهی پذیرفتنی نیست.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد که مسئولان دستگاه های اجرایی می بایست صادقانه آمار و عملکرد زیر مجموعه خود را به اطلاع مردم برسانند.
امام جمعه کرج از اعضای شورای اسلامی شهر کرج خواست امانتدار رای مردم بوده و به وظایف خود در قبال شهروندان و شهر به خوبی عمل کنند.
وی گفت: نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست داد و مردم با فساد اقتصادی موافق نیستند، برای طرح هایی که در شهر است مطالعات دقیق صورت گیرد.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ربا و رباخواری اشاره کرد و اظهار داشت: ربا عملی حرام و جنگ با خدا است .
وی ادامه داد:ربا بلای اجتماعی، نابودگر وسبب بغض، کینه و سوء ظن درجامعه می شود و باید از آن پرهیز کرد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.