سرپرست شهرداری کرج با حضور درکارگاه‌های پروژه عمرانی مهرویلا، تقاطع غیر هم سطح باغستان- ماهان و پل چند سطحی حصارک در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با مشاورین و پیمانکار پروژه مهرویلای کرج "ادامه بلوار یادگار امام (ره) حد فاصل متروی تهران- کرج تا محدوده پل راه آهن" ضمن بررسی روند اجرایی این طرح، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی، مطالعات مقایسه ای ترافیکی این طرح توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج انجام و به پیمانکار ارایه شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام گرفته ارزیابی امکانِ ایجاد دسترسی بین فاز ۴ مهر شهر و بزرگراه یادگار امام مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان سفر و صرفه جویی مصرف انرژی از اهداف اجرای این طرح محسوب می شود، به همین سبب باید عملیات اجرایی بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده اتمام و به بهره برداری رسد.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه این جلسه با بررسی اقدامات صورت گرفته توسط پیمانکار پروژه مهرویلا، بر لزوم اجرای طرح طبق توافقات و تعهدات صورت گرفته هماهنگ با وضع موجود تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.