مسعود مهران نیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه با مشارکت دانش آموزان و مربیان فعال در کانون های فرهنگی - تربیتی البرز در کانون فرهنگی تربیتی شهید محمد حسین فهمیده کرج برپا شد.
وی بیان داشت : در این نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی - تربیتی البرز در قالب طراحی، خیاطی، گلدوزی، نقاشی روی پارچه، تابلو، رباتیک ، منتبت کاری، بافت، گیاهان گلخانه ای، عرقیات ، نقاشی پرچم ایران، عروسک سازی ، زیور آلات ، ظروف سفالی ، سرامیک و شیشه ای، کیف و کفش دست دوز با چیدمانی زیبا و دیدنی به مدت دو روز در کانون شهید فهمیده کرج در معرض دید عموم گذاشته شده است.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن فعالیت ها و دستاوردهای آموزشی - مهارتی کانون ها ی فرهنگی تربیتی ، ایجاد انگیزه و تقویت سطح مشارکت خانواده ها با کانون ها در این استان با نگاه بومی - محلی اجرایی شده است.
مسعود مهران نیا اظهار کرد: در این نمایشگاه ه آثار دانش آموزان فعال در کانون های فرهنگی - تربیتی استان البرز در 8 غرفه به نمایش در آمد تا خانواده ها با برنامه ها ، توانمندی های دانش آموزان و خدمات کانون ها، تاریخچه ، آداب و رسوم ، صنایع دستی ، غذا های محلی و مناطق گردشگری مختلف ایران کوچک آشنایی لازم را پیدا کنند.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه دست ساخته ها و هنرهای دانش آموزان و مربیان آموزشی کانون های فرهنگی - تربیتی البرز با رویکرد کارآفرینی و خلاقیت پروری به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه بستری برای شناخت خلاقیت ها و ابتکارات کانون های فرهنگی - تربیتی در زمینه تولیدات کانونی، ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان و تبادل تجربیات کانون ها در استان است.
وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی - تربیتی علاوه بر کار آموزشی، رسالت مهم آموزش مهارت زندگی کردن به کودکان را نیز برعهده دارد.
وی افزود: تلاش بر این است تا کودکان و نوجوانان در اوقات فراغت اقدام به فراگیری مشاغل مختلف در حوزه های هنری، تولیدات کشاورزی ، دامی و صنایع دستی و غذایی کنند.
وی تاکید کرد: در این نمایشگاه نمونه ای از دست ساخته های دانش آموزان استان با هدف ایجاد انگیزه و کسب درآمد در تلفیقی از هنر و قلم به نمایش در آمده است.
استان البرز 12کانون فرهنگی - تربیتی در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.